Largirea gamei de produse Iridium Premium+.
Compania BRISK Tabor a.s. elaborează şi perfecţionează bujii în conformitate cu schimbările care survin în construcţia motoarelor cu benzină, şi utilizează potenţialul său enorm pentru extinderea liniilor existente de bujii, precum şi pentru elaborarea unor produse noi. Respectarea normelor stricte de evacuare a substanţelor poluante în atmosferă, duce la schimbări tehnice în motoare cu aprindere internă. Prin urmare, este necesară optimizarea parametrilor tehnici ale bujiilor la cerinţe noi.
Reducerea dimensiunilor motoarelor, injecţia combustibilului drept în camera de combustie, recircularea produselor combustiei, sistemului start-stop, posibilitatea de deconectare a unor cilindri şi un interval mai mare de deservire tehnică generează cerinţe noi faţă de proprietăţile bujiilor. Bujiile moderne trebuie să aibă o construcţie, rezistentă la o presiune mai mare în camera de combustie, păstrând în acelaşi timp dimensiuni normale. Întru respectarea cerinţelor stricte, linia bujiilor BRISK a fost extinsă cu două tipuri noi Premium Iridium P21 şi P22, destinate pentru motoarele VW TSI şi TFSI.
Bujii BRISK PREMIUM EVO

Cu ocazia celei de-a 80 aniversări a primei fabricări a bujiilor, compania BRISK Tabor a.s. (Republica Cehă) prezintă o bujie unică, care este apogeul căutării de lungă durată a bujiei ideale pentru motoare cu ardere internă.
Bujiile BRISK PREMIUM EVO permit satisfacerea necesităţii de curăţire a suprafeţei vârfului izolatorului cu ajutorul descărcării prin scântei atunci, când vârful izolatorului nu a atins temperatura de autocurăţire. Cel mai mare efect este scânteierea, care se formează între electrodul central şi auxiliar în vârful izolatorului, care este aplicat cu ajutorul tehnologiei laser moderne în jurul izolatorului, şi ajunge la cele şase electrozi externi. Următorul avantaj îl reprezintă încetinirea de către electrodul auxiliar şi cele şase electrozi interni a uzării electrozilor.
Tehnologia laser de aplicare a electrodului auxiliar pe vârful izolatorului este patentată.
Avantajele de bază ale bujiei:
- Descărcarea lungă de suprafaţă pe întreaga circumferinţă 360°+ saltul scânteii clasice pe cele şase electrozi externi.
- Toate avantajele bujiilor cu un număr mare de electrozi.
- Utilizare universală.
- Tehnologia patentată.
- Este destinată, de asemenea, pentru motoare vechi.
- Eclatorul este proiectat astfel, încât nu împiedică propagarea frontului flăcării în momentul aprinderii combustibilului în cilindri!
- Degradarea lentă a proprietăţilor funcţionale (uzură).
- Scăderea consumului de combustibil cu 3%.
- Îmbunătăţirea caracteristicilor dinamice în comparaţie cu bujiile standarde.
- Crește puterea motorului.
